Re: "podzielnosc uwagi komputera"

Autor: van Gogh <vangogh_at_vo.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 22:11:42 MET DST

> Polowicznym rozwizaniem (zastapienie winampa) moze byc uzycie
> bestplayera. Ma on sterowanie spoza aktywnosci (do zaznaczneia w
> opcjach) i mozna dzialc niezaleznie od tego ktore okno jest aktywne.
> GMN

Pobawilem sie troszke best playerem.
Niestety w trybie ukrytym oferuje tylko kilka skrotow, brakuje mi
przesuniec w przod i w tyl (bardzo mi na tym zalezy)
Ponadto te skroty sa trzy-klawiszowe.
Przy takiej czestotliwosci w jakiej chce je uzywac staje sie to dosc
klopotliwe i niewygodne.
Idealne bylyby skroty jedno- klawiszowe.

Jesli nie znajde innego, prostego rozwiazania to jednak skorzystam z Twojej
podpowiedzi.

Thx
van Gogh