Garsc problemow z w2k

Autor: GMN <weq_at_tlen.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 21:51:40 MET DST

Poniewaz sie juz spotkalem z pomocna dlonia od Pana Onyszko to dodam
jeszcze pare pytan, ktore mnie troche drecza :):

1. Lacze sie z komputerem w LAN-ie - oba pod w2k. Pyta o usera i haslo
(wpisuje gosc) i jest ok - dostep do udostepnianych rzeczy. Teraz
powiedzmy mam ochote na dostep do c: wiec powinienem sie zalogowac jako
admin. Tylko jak sie wylogoowac jako gosc? Zerwac "Sesje" ? Dodam ze
jesli zarzadam dostepu do c to ponownie mnie zapyta o usera i haslo, po
wpisaniu okienko znika i tyle - dalej jest w sciezce w ktorej byl. Mozna
tak w kolko.

2. Stare programy DOS-owe i drukowanie z nich - mogila. Nie widza
drukarki i sie wywalaja dosc pokazowo. Jeden w dodatku mi uszkodzil
panel sterowania - nie ma zainstalowanych drukarek a dwuklik na "dodaj
nowa..." konczy sie komunikatem "zasob jest niedostepny" czy cos w tym
guscie (troche dluzsze). Zas zaraz po uruchomieniu "spoolsv.exe wykonal
niepoprawna operacje i bedzie zamkniety tworzony jest dziennik bledow".

3. Gdzie zanjduje sie wspomniany dziennik bledow? Tu akurat pytam bo
czasami sie excel i adobe premiere wywala i jestem ciekaw czemu. Niech
chodzi tu chyba o start->control panel->administrative tools->event
viewer bo nie pojawia sie tam zaden nowy "event" po takim crashu.

4. Mam angielskiego w2k i duze problemy zeby ustawic cp852 w programach
dosowych. Proba ustawiania za pomoca mode con albo chcp (czy jakos tak)
konczy sie tak:
one or more code pages are invalid for given keyboard code
I krzaki w dosie.

No to by bylo na tyle. Mam nadzieje ze ktos rzuci zyczliwym okiem na
moje problemy - najwazniejszy to numer 2. Bo mam taka sytuacje w pracy i
musze ja za dwa tygodnie rozwiazac. A czarno to widze :/

Dzieki za przeczytanie
GMN