Re: hibernacja

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 02:19:39 MET DST

W wiadomości: rfl2h0li0p7e1c82bdk6dtnoqj6f0od5gv@4ax.com,
Jacek* <jacms_cut_@it-faq.pl> napisał(a):
[...]
> Ty na powaznie, czy dla jaj, bo nie wiem. ;)
> Pomoc systemowa: "Narzędzie Usługa indeksowania służy do indeksowania
> dokumentów i właściwości dokumentów na dyskach oraz przechowywania
[...]

Witam!

A, to indeksowanie :-) Nie skojarzyłem bo wyskoczyłeś z tym hasłem przy
okazji hibernacji. Trzeba było napisać Usługa indeksowania.

> Indeksowanie nie przyspiesza uruchamiania.
> Umozliwia jedynie szybsze znajdowanie tekstu w dokumencie, wlasciwosci
> dokumentu, daty utworzenia. Jezeli Tobie potrzebne i chcesz, czy masz
> koniecznosc bawic sie z kwerendami, wykazami, prosze bardzo, nie mam
> zamiaru sprzeczac sie. Wyrazilem jedynie swoja, prywatna, subiektywna
> opinie.

Z indeksu korzysta się nie tylko przez specjalny formularz. Zwykłe Znajdź z
tego korzysta także. Wiem bo jak miałem tą usługę włączoną to pojawiał się
odpowiedni komunikat. Sama usługa nie jest taka straszna bo działa,
odbudowuje indeks, wtedy komputer nie ma nic do roboty. Natomiast to nie są
bazy danych i indeks nie jest podtrzymywany. Więc wyniki mogą być
nieaktualne. Trzeba chwilkę poczekać zanim indeks się odbuduje. W zasadzie
dlatego z tego nie korzystam. Tak to fajnie było by mieć przyspieszone
wyszukiwanie.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski