Re: hibernacja

Autor: Jacek* <jacms_cut__at_it-faq.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 23:43:17 MET DST

"Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\)"
<USUN_TO.j_marek@gazeta.pl>,
'Wed, 4 Aug 2004 22:39:48 +0200', napisał(a):

>W wiadomości: she2h0dffb96re6q1d4ljtjglf4uk5bhnq@4ax.com,

>Witam!

Hej.

>Co to jest "indeksowanie" ?

Ty na powaznie, czy dla jaj, bo nie wiem. ;)
Pomoc systemowa: "Narzędzie Usługa indeksowania służy do indeksowania
dokumentów i właściwości dokumentów na dyskach oraz przechowywania
tych informacji w wykazie. Narzędzia Usługa indeksowania można również
używać do wyszukiwania dokumentów, korzystając z polecenia Wyszukaj w
menu Start lub z przeglądarki sieci Web."

>Współczesne dyski są duże, a takie uruchamianie oszczędza czasu. To nie jest
>nieporozumienie, jeśli tylko by dobrze działało. Jeśli jest problem z
>miejscem na dysku wtedy można to wyłączyć, albo jak się nie stosuje.

Indeksowanie nie przyspiesza uruchamiania.
Umozliwia jedynie szybsze znajdowanie tekstu w dokumencie, wlasciwosci
dokumentu, daty utworzenia. Jezeli Tobie potrzebne i chcesz, czy masz
koniecznosc bawic sie z kwerendami, wykazami, prosze bardzo, nie mam
zamiaru sprzeczac sie. Wyrazilem jedynie swoja, prywatna, subiektywna
opinie.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Każdy ma jakiś plan, który jest całkowicie niewykonalny.