Re: "podzielnosc uwagi komputera"

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 02:40:51 MET DST

W wiadomości: ceqnsv$1vh$1@news.onet.pl,
van Gogh <vangogh@vo.pl> napisał(a):

> To prawda, ten kabelek jest jakims rozwiazaniem
> Sterowanie pilotem nie jest jednak tak wygodne jak klawiatura, gdzie
> mozemy stosowac skroty klawiszowe.
[...]

Witam!

W WinAmp 5 jest coś takiego jak gorące klawisze, Global HotKeys. Także okno
nie musi mięć focusu, istnieją mechanizmy systemowe na to. Hocks chyba się
nazywają. Czasem jest to problem po mądrzy producenci sterowników (np.
Intel) robią takie skróty tak, że pojawia się konflikt z polską klawiaturą,
tzw. programisty. Alt Gr, działa tak samo Alt Gr + Ctrl. Miałem kiedyś
sterownik do karty dźwiękowej, który kiedy próbowało się napisać duże Ć był
podgłaśniany CD-ROM :-) Konflikty pojawiają się także w zwykłych programach.
Myślę, że dla tego można pisać polskie znaki z tyldą, ewentualnie podać ich
kod.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski