Re: SUS i autorestart

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 18:26:44 MET DST

On 2 Aug 2004 14:57:30 GMT, Cezary Ambroziak wrote:

> no co Ty :p

Nie rozumiem? Ironizujesz czy nie rozumiesz tego co napisałem wyżej ?

> Nic nie rozumiesz :p

Z tego co zrozumiałem chcesz zainstalować poprawki bez restartu systemów? A
jak chciałbyś zrobić to w przypadku poprawek do których poprawnego
zainstalowania WYMAGANY jest restart (choćby upgrade IE lub kilka ostatnich
łatek)?
Jeśli źle zrozumiałem - wytłumacz mi.
Ja np stosuję taką metodę, że poprawki "aplikuję" na systemy w nocy.
Ewentualnie rozsyłam maila do userów i uprzedzam o instalacji z podanym
konkretnym terminem. Proste i skuteczne.

--
Pozdrawiam
Piotrek