On Mon, 2 Aug 2004 16:13:24 +0200, piotr wrote:
>> Kwestia podejścia do użytkowników. Z doświadczenia wiem że rzeczowa
> rozmowa
>> z użytkownikiem (połączona z pokazem co się stać może jeśli użytkownik nie
>> będzie się stosował do zaleceń) działa lepiej niż metody "gestapowskie".
>> Przy dobrym i rozsądnym podejściu da sietak ułożyć relacje z użytkownikami
>> że na SysAdmin Day przynoszą ciasto i bombonierkę w podzięce ;-)
>
> niezle, a co mozna takiemu userowi zaprezentowac jesli chodzi o to co moze
> sie stac jaki sie nie bedzie sluchal?
Środowisko VMWare/Virtual PC i kilka propozycji: choćby "atak" Blastera,
choćby praca w Wordzie i nagłe zamknięcie systemu bez możliwości zapisu i
wiele wiele innych. Jeśli ktoś wie co go może spotkać z dużym
prawdopodobieństwem przemyśli temat i zgodzi się na instalację.
-- Pozdrawiam PiotrekReceived on Mon Aug 2 18:25:26 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 02 Aug 2004 - 18:42:02 MET DST