Re: SUS i autorestart

Autor: piotr <piotr2_.s_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 16:13:24 MET DST
Message-ID: <celi64$6ht$1@62.148.86.188>

> Kwestia podejścia do użytkowników. Z doświadczenia wiem że rzeczowa
rozmowa
> z użytkownikiem (połączona z pokazem co się stać może jeśli użytkownik nie
> będzie się stosował do zaleceń) działa lepiej niż metody "gestapowskie".
> Przy dobrym i rozsądnym podejściu da sietak ułożyć relacje z użytkownikami
> że na SysAdmin Day przynoszą ciasto i bombonierkę w podzięce ;-)

niezle, a co mozna takiemu userowi zaprezentowac jesli chodzi o to co moze
sie stac jaki sie nie bedzie sluchal?
Received on Mon Aug 2 16:15:25 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 02 Aug 2004 - 16:42:02 MET DST