On Mon, 2 Aug 2004 15:00:00 +0200, piotr wrote:
> Jeśli to do nich nie dociera to znaczy że należy im
>> zrobić pogadankę uświadamiającą. Rozumiem że niektórzy zostawiają na noc
>> komputery włączone (żeby się film dociągnął, żeby się raport zrobił, żeby
>> koledzy z drugiej zmiany mogli mp3 ściągnąć) ale chyba powinni wiedzieć że
>> te poprawki są dla ich dobra.
>
> hm... pogadanke uswiadamiajaca?a to administrator tez musi umiec, gdzie
> mozna o tym poczytac? gdzie mozna sie tego nauczyc?albo jak masz chwilke
> czasu to napisz cos wiecej o pogadankach uswiadamiajacych jak je
> przeprowadzac itd. :)
>
> pozdrawiam
Kwestia podejścia do użytkowników. Z doświadczenia wiem że rzeczowa rozmowa
z użytkownikiem (połączona z pokazem co się stać może jeśli użytkownik nie
będzie się stosował do zaleceń) działa lepiej niż metody "gestapowskie".
Przy dobrym i rozsądnym podejściu da sietak ułożyć relacje z użytkownikami
że na SysAdmin Day przynoszą ciasto i bombonierkę w podzięce ;-)
-- Pozdrawiam PiotrekReceived on Mon Aug 2 15:05:23 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 02 Aug 2004 - 15:42:02 MET DST