Re: Problem z Autoexec.nt

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here_at_takeda.tk>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 20:39:45 MET DST

On Sun, 1 Aug 2004 13:45:10 +0200, Paweł S. wrote:

> [...]
> użytkownika z małymi zakusami na sięganie głębiej (tak, by nie wzywać od
> razu pomocy). I chyba stąd obawy - pamiętam wagę plikó autoexec.bat. i
> config.sys.
> Zresztą mój pierwszy (i jedyny) kurs obsługi PC składał sie z 3 modułów:
> podstawy DOS, Chi-Writer (kto go dziś pamięta :-)) i dBase (chyba jeszcze
> dwójka). Ale i wtedy przy kupowaniu coraz to nowego sprzętu (zaczynając od
> 286) po prostu na małpę robiłem co kazali, wpisując jakieś tam ścieżki
> dostępu, bufory, himemy itp. itd., nie wiedząc po co i dlaczego :-))

To były czasy :) dla jednej gry trzeba było ustawić tak, dla innej ustawić
inaczej i zrebootować system... ehh, co za wspomnienia :)))
Tak szczerze to w tamtych czasach używałem Amigi, i nie miałem takich
problemów, ale miałem styczność z komputerami kolegów, często prosili mnie
o pomoc jak coś nie działało.

> Tu skrucha - ostatnio używałem higienicznie Ad-aware i Spy-Bot'a,. Normalnie
> tego nie robię, ale wczoraj w pośpiechu ciachnąłem nieodwracalnie wszystko,
> co mi wyrzuciły te programy (łącznie z kwarantanną - niestety). Może to
> spowodowało?
> (Nieodwracalnie dla mnie - żeby nie było wątpliwości. A funkcji "unerase"
> lub "undelete" nie ma)

nie wiem jak spybot (nie używam), ale adaware raczej na pewno nie dotyka
tego pliku.

> Czyli co - założyć pusty plik autoexec.bat?
> Bo go - jak pisałem - nie ma.

Jak wszystko działa, to nie potrzeba, ale z drugiej strony nie zaszkodzi, a
w pewnych sytuacjach może pomóc.

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, TLEN: taked4
EMAIL: 6d3cq1u02@NOsneakemailSPAM.com