Re: Problem z Autoexec.nt

Autor: Paweł S. <usun_to>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 14:10:13 MET DST

Witam!
news:d04ab612b48a5c78b38d66f3d84f4a5c@kwinto.2com.pl...

[ciach]
> Bo normalnie używany jest on tylko gdy uruchamiamy programy DOS-owe.
> Zajrzyj we właściwości dowolnego pliku .pif, a będziesz wiedział jak go
> wykorzystać.

Zgadza, się znalazłem odwołanie do plików "autoexec.nt" i "config.nt", ale
wspomniane gierki plików *.pif nie posiadają. Poza tym, o ile mi wiadomo,
one są pod windows, więc po co to odwołanie do DOS'a?
I w końcu o co chodziło w tym komunikacie - na tę okoliczność
eksperymentalnie przyróciłem stan poprzedni (usuwając plik autoexec.nt z
katalogu system32). Brzmi on następująco:
[nazwa okna: "16-bitowy podsystem Windows"]
C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT.Ten plik systemowy nie nadaje się do
uruchamiania aplikacji systemu MS-DOS lub Microsoft Windows. Wybierz
przycisk "Zamknij", aby zakończyć działanie aplikacji.

> Być może config.nt został w międzyczasie zmodyfikowany.
> Oryginały masz w instalce.

Swoją drogą - dziwnie wygląda ten autoexec.nt :-)
"REM" na "REM" stoi i "REM pogania :-)

Pozdrawiam
i jeszcze raz dziękuję

Paweł