Re: DNS, Active Directory

Autor: Adam <laski80_at_wp.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 09:58:29 MET DST

> Potem go ladnie dodaj do domeny w celu utowrzenia konta, sprawd czy
> wszystko jest OK a potem go ladnie wypromuj od nowa

A czy nie ma metody aby domena mu zaufała ? Bez jedgo "depromocji"?
Tak prawdę mówiąc pewnie jest to ten problem. Jeżeli DNS ustzwię jako
Secundary i wskażę DSN główny, to serwer pociagnie strefy i jest już ok.
Nie chce się zmienić tym DNS'a na "Integrated", bo ma Access denied.

Pytam czy nie ma innej metody, gdyż kiedys bawiłem się tym dcpromo
/forceremoval i skończyło się na reinstalacji Windy. Ni moge do tego
dopuścic, bo jest na tym kompie sporo baz pracujących 24 h / dobę a ja chcę
iśc na urlop :-) a nie odtwarzac dane.

A.