Re: DNS, Active Directory

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 10:08:40 MET DST

Adam wrote:

> A czy nie ma metody aby domena mu zaufała ? Bez jedgo "depromocji"?
> Tak prawdę mówiąc pewnie jest to ten problem. Jeżeli DNS ustzwię jako
> Secundary i wskażę DSN główny, to serwer pociagnie strefy i jest już ok.
> Nie chce się zmienić tym DNS'a na "Integrated", bo ma Access denied.
ma access denided bo nie jest w domenie

> Pytam czy nie ma innej metody, gdyż kiedys bawiłem się tym dcpromo
> /forceremoval i skończyło się na reinstalacji Windy. Ni moge do tego

to chyba cosik zle robiles :))) - ja to robilem kilkanascie razy
conajmniej ni nigdy nie skonczylo sie inaczej niz sukcesem :))) - nie
ma, w tej chwili komputer nie widzi swojego konta w domenie a jako ze
zostal wypromowan to beda z nim klopoty jezeli chodzi o zwykle
depromowanie itp.

> dopuścic, bo jest na tym kompie sporo baz pracujących 24 h / dobę a ja chcę
> iśc na urlop :-) a nie odtwarzac dane.
hmm, no to niestety ale musisz zrobic dobry backup i wieczorem zrobic co
trzeba

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl