Re: DNS, Active Directory

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 11:29:16 MET DST

Adam wrote:

> Gdy tak zrobiłem, mam inny problem. Gdy naciskam Transfer from master
> komputer pisze, że nie mam uprawnień. ale teraz nie wiem do czego, wszędzie
> niby w zakładkach Security są konta uprawnionych userów. Choć znalazłem
Poniewaz AD integrated zones pozwalaja tylko na secure update - a twoj
DC najwyrazniej wypadl z domeny wiec tak naprawde jego konto nie jest
zaufane w domenie i nie potrafi pociagnac sobie danych

> inny krzak jeszcze. Ten nowy SERWER3 pisze, że w domenie nie ma konta
> komputera o nazwie SERWER3, a gdy na kontrolerze domeny patrze w zakładke
> Users and Computers to widzę ten komputer i jego rolę: "Workstation or ..
> server.". Zastanawia mnie , dlaczego po DCPROMO w Active Directory komputer
> ten nie jest widoczny jako Domain Controler i dlaczego tam w tej zakładce go
> nie ma.
> Chyba mnie to już przerasta.
spokojnie, cos poszlo nie tak z promocja i ten komputer mysli ze jest w
domenie a tak naprawde domena go nie lubi - ok, najlepszym wyjsciem
bedzie usuniecie tego komputerka z domeny - na nim przeprowadzenie
depromocji (cholera ale glupie slowo) prawdopodobnie bedziesz musial
uzyc przelacznika /forceremoval, wiec dcpromo /forceremoval -
posprzatanie w AD potem
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=332199
http://www.jsiinc.com/SUBJ/tip4900/rh4984.htm

Potem go ladnie dodaj do domeny w celu utowrzenia konta, sprawd czy
wszystko jest OK a potem go ladnie wypromuj od nowa

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl