Re: XP-usługa RPC- jak właczyć ponownie

Autor: Marek Janaszewski /USUN_TO. z adresu!/ <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 22:33:58 MET DST

W wiadomości: 2920.000002e7.40e18f1f@newsgate.onet.pl,
Użytkownik <bart_66@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]
> Czy zna ktoś jakiś sposób aby włączyć ponownie usługę RPC w XP (zdalne
> wywoływanie procedur RPC) jeżeli "Właściwości" nie reaguje?

Witam!

Na szczęście nie miałem jeszcze okazji tego wypróbować ale w konsoli
odzyskiwania są operacje dotyczące zarządzania usługami. Wszystkie dostępne
komendy powinny być opisane w wpisaniu help. Konsole odzyskiwania uruchomić
można z płyty instalacyjnej, wybierając w pewnym momencie opcje napraw, albo
można zainstalować ją na dysku i wybierać w uruchamiania systemu z partycji.
Bez włączenia odpowiednich zasad bezpieczeństwa systemu w konsoli
odzyskiwania nie masz dostępu do katalogów poza systemowym. Można sprawdzić
aktualne opcje przez wpisanie set konsoli odzyskiwania.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski