WinXP - reinstalacja Internet Explorera

Autor: ## SaintMan ## <saint_at_vt.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 23:04:37 MET DST

Witajcie.
Mam taki problem... ostatnio w systemie zainstalowalo mi sie troche
shitu dla IE - jakies searchbary i inne badziewie. W koncu przysiadlem i
zrobilem z tym porzadek. Wyczyscilem wszystko i IE znowu wyglada i
reaguje jak starndardowy. No... prawie. Mam problem, gdyz teraz IE
bardzo czesto sie zawiesza. Po prostu wpisuje adres www a IE zamiera.
Chcialbym go zatem przeinstalowac ale niebardzo wiem jak sie za to
zabrac. Jak przeinstalowac IE? Ze strony microsoft sciaga mi sie jedynie
maly instalator ale podczas jego odpalania informauje mnie ze w systemie
mam nowsza wersje IE niz dostarcza instalator i tyle (pewnie jakas
pozostalosc po poprzednio instalowanych wynalazkach). Skad sciagnac
calosc instalki IE? Co zrobic?

--
Pozdrawiam,