XP-usługa RPC- jak właczyć ponownie

Autor: <bart_66_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 17:47:44 MET DST

witam grupowiczów, piszę ponieważ mam problem. Zainstalowałem neostrade no i
zaczal sie wylaczac komp. dowiedzialem sie ze to blaster.... na poczatku
zrobilem tak jak mi powiedzieli w infolinii i ustawilem w opcjach usługi>zdalne
wywoływanie procedur RPC>własciwosci>odzyskiwanie>nie podjemuj zadnej akcji.
Jednak to nie poskutkowało. wiec chyba z nadgorliwosci wyłaczyłem całą
usługe "zdalne wywoływanie procedur RPC".nie wiedziałem że poniesie to za sobą
takie konsekwencje....teraz nie moge jej ponownie właczyc. uruchamia mi sie
system (oczywiscie baaardzo wolno i bez paska startu na dole)i wchodze w panel
sterowania>narzedzia administracyjne>usługi>jednak w widoku rozszerzonym nie ma
nic (wydaje mi się ze wczesniej był tam tez spis tych uslug i ze tam to
zmienilem.jest tylko wykaz z widoku standardowym i problem tkwi w tym ze nie
dziala opcja wlasciwosci przez ktora trzeba wejsc aby uruchomic ponownie
usluge. jest ta opcja Właściwości w menu gdy prawem klikam na żądaną usluge ale
nie ma reakcji gdy klikam na Własciwości. XP i wszystkie aplikacje dzialaja ale
b.wolno,nie dziala internet, paska start nie ma....o innych ograniczeniach wole
nie myslec i nie szukac:(. Próbowalem przez tryb awaryjny, i nic ,tak
samo.wogole przy zadnej usludze nie dziala Własciwości i nie chce sie pojawic
to okno gdzie sie wlacza i wylacza usluge. za to uruchom dziala. nie wiem co
dalej robić. sprawdziłem ze wlasciwosci nie dzialaja tez w innych oknach, np.
menadzer urządzeń.slysze ze dysk przetwarza to polecenie wlasciwosci ale nie
pokazuje sie okno...wiec pytanie najkrócej mówiąc brzmi:

Czy zna ktoś jakiś sposób aby włączyć ponownie usługę RPC w XP (zdalne
wywoływanie procedur RPC) jeżeli "Właściwości" nie reaguje?