Nie działa internet

Autor: And <andrzejo_at_idea.net.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 11:03:27 MET DST

Windows XP Prof. Sieć 2 komputerów, z których 1 udostępnia internet
drugiemu.
W 2 komputerze po włączeniu ne zadziałała usługa klienta DHCP i nie otrzymał
numeru IP. Ustawiłem IP ręcznie, podałem IP bramy (1 komputer -
192.168.0.1), podałem IP do DNS.
Pingi zaczęły działać. Zarówno do 1 komputera jak i na zewnątrz - do DNS i
innych serwerów. Ale komputer nie widzi internetu.
Wszystko to odbyło sie po wczorajszej próbie usuwania spyware. Ale wczoraj
sieć działała poprawnie, a dzisiaj po włączeniu nie.
2 komputer dalej nie chce pobrać adresu IP z DHCP pierwszego.
Próba naprawy instalacji z płyty nie powiodła się - dalej jest to samo.
Jakieś rady - ja już zgłupiałem zupełnie
And