Re: Co mi sie dzieje w OE 6.0 ???

Autor: TOmek <tomek_35__at_wp.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 13:17:20 MET DST

Użytkownik "Dariusz Kuliński / TaKeDa" <spam_goes_here@takeda.tk> napisał w
wiadomości news:gcrfcwcal1by.dlg@stupidworms.takeda.tk...
> On Sat, 26 Jun 2004 22:39:41 +0200, TOmek wrote:

> A tak na serio, to niestety nadal za mało informacji aby coś
wywniosokować.
> Napisałeś że przy stworzeniu nowego profilu znowu nie chce normalnie
> ładować, tzn. nadal ładuje się wolno czy w ogóle się nie ładuje?
> Spróbuj poszukać jakie różnice masz między dobrym profilem a złym.
> Ile masz wiadomości w tym złym profilu?
> Jak często defragmentujesz dysk twardy?

Jeśli chodzi o Bat'a to ja lubię jakoś z przyzyczajenia mieć newsy razem z
pocztą.

Ładuje się, ale b.wolno, to znaczy przy kliknięciu na tym profilu pokazuje
się splash Outlooka, zastyga na ~30sek. ( w tym czasie inne procesy w OSie
chodzą normalanie, ale co ciekawe procesor jest niezajęty, a zazwyczaj w
takich przypadkach jest zapchany w 100%). Jak się już załaduje to na 20 sek.
okna OE są zamarłe, potem działa już normlanie .Wirusy sprawdziłem. Komp
jest nowy P4 średniej klasy na dziś no i nowo zainstalowany XP SP1 prof. co
do defragmentacji. W złym profilu wcale nie mam wiadomości tzn. jest pusty.
No i jeszcze: ten 2gi profil założyłem żeby wymagał hasła do głównego
profilu, bo gdy go nie było to, mimo ustawienia na nim hasła, nieaktywna w
OE była opcja wylogowywania tożsamości. No i jakoś OE się zachowuje różnie,
bo na porzedniej instalacji tego samego Xp kliknięcie w prawy górny róg było
tożsame z wylogowaniem tzn. żeby znowu wejść trzeba było wpisać hasło. Teraz
jakoś w tej sytuacji ładuje się bez hasła....
No i wogóle przy konfiguracji zmieniłem folder przechowywania na stary ( z
majlami starymi ), zawsze w tym momencie wyświetlał okno z pytaniem
przełączenie, wymagał restartu i już stara poczta była dostępna. Teraz jakoś
uparcie mimo zmiany wracał do systemowego folderu, a za 3 razem się
przełączył ale wykasował całą bazę mejli. No i teraz to ładowanie i boję się
pracować na takim czymś kulawym. Da się zreinstalować samego OE jakoś może ?

Tomrek