Re: Co mi sie dzieje w OE 6.0 ???

Autor: > <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 16:11:19 MET DST

In article <cbmac9$78g$1@atlantis.news.tpi.pl>, tomek_35_@wp.pl says...

> Je=3Fli chodzi o Bat'a to ja lubię jako=3F z przyzyczajenia mieć newsy razem z
> poczt=3F.

to można mieć w 40tude (news i poczta)

> No i wogóle przy konfiguracji zmieniłem folder przechowywania na stary ( z
> majlami starymi ), zawsze w tym momencie wy=3Fwietlał okno z pytaniem
> przeł=3Fczenie, wymagał restartu i już stara poczta była dostępna. Teraz jako=3F
> uparcie mimo zmiany wracał do systemowego folderu, a za 3 razem się
> przeł=3Fczył ale wykasował cał=3F bazę mejli. No i teraz to ładowanie i boję się
> pracować na takim czym=3F kulawym. Da się zreinstalować samego OE jako=3F może ?
jeżeli chcesz zostać przy OE, to radzę zainstalować wszystki łatki do OE
(napisałeś o SP1, a tego jest chyba więcej)... co do samych mejli i bazy
mejli, to OE jest b. denny w tym zakresie - pamiętam straszną biedę ;)
hmmm... nie wiem, ale może Opera ma czytnik nowin (?), ja bym nie
upierał się przy OE.

--
Jack in the Box ~ Number 7
(Bacon Ultimate Cheese Burger)