Re: Co mi się dzieje w OE 6.0 ???

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here_at_takeda.tk>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 06:19:09 MET DST

On Sat, 26 Jun 2004 22:39:41 +0200, TOmek wrote:

> Mam XP prof i 2 profile w OE. 1szy chodzi dobrze, drugi natomiast uruchamia
> sie pół minuty. Po skasowaniu go i założeniu nowego pod inną nazwą znowu nie
> chce się normlanie ładować. CO ciekawe alt-del pokazuje znikome zużycie
> procka, gdy OE prawie co zamarł.

OE próbuje powiedzieć "zainstaluj The Bat!, zainstaluj xhejn The Bat!",
tylko windows nie pozwala i go tłumi :)

http://www.thebat.pl/

BP, MSPANC

A tak na serio, to niestety nadal za mało informacji aby coś wywniosokować.
Napisałeś że przy stworzeniu nowego profilu znowu nie chce normalnie
ładować, tzn. nadal ładuje się wolno czy w ogóle się nie ładuje?
Spróbuj poszukać jakie różnice masz między dobrym profilem a złym.
Ile masz wiadomości w tym złym profilu?
Jak często defragmentujesz dysk twardy?
itp.

--