Re: win 2003 ser mail server

Autor: > <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 02:41:38 MET DST

In article <cbl0sd$5lb$1@atlantis.news.tpi.pl>, piciu@it-faq.pl says...

> Wiesz - od czegoś trzeba zacząć.
> Ja też kilka lat temu pytałem jak zainstalować
> modem w NT4 . . . . ;))

ołkej, ja też od kilku lat się uczę różnych rzeczy, ale nie chciałem od
razu łapać boga za jaja, tylko stopniowałem sobie... co do W2003, to
chodzi mi raczej o to, że jeżeli gość nie potrafi sprawdzić sobie
portów, to co dopiero je zabezpieczyć... nie mówiąc już o ustawieniu
serwera pocztowego - szczególnie to ostatnie jest ważne, bo może się
skończyć nieprzyjemnie dla "administratora" ;) radziłbym może pobawić
się podstawami, ustawieniami grupy, zabezpieczeniem komputera, a później
usługami. To chyba logiczne, najpierw baza a później nadbudowa, jak
pisał Marks ;) odwrotnie robią tylko zepsuci idealiści.
rady dla Pana Roberta:
1. jak zadajesz pytanie "jak odpalić serwer, bo wyskakuje mi coś tam" to
napisz jaki serwer, bo można się domyślać, że ten Microsoftu, ale są
jeszcze patche, różne wersje i o tym też należałoby wspomnieć. 2. jeżeli
chcesz łapać boga za jaja, to przeczytaj dokumentację.

--
Jack in the Box ~ Number 7
(Bacon Ultimate Cheese Burger)