Re: GPO - zastosowanie zasad polis nie chce dzialac w Active Directory (W2K Svr)

Autor: BLee <dragon_at_data.plusundalej.net>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 15:33:26 MET DST

Hmm. Z tego co piszesz przypuszczam ze zle jest dodany uzytkownik
domeny (tu: tom).
Uzytkownika dodalem tylko na serwerze do domeny. Czy trzeba go dodawac
teakze jako lokalnego uzytkownika na komputerze (stacji roboczej)?

> Nie trzymaj profili w netlogon - to troche nie do tego jest
Hmm. A gdzie to wrzucic.
Walczylem troche z tym by utworzyc poprawny profil sieciowy.
I wiem ze teraz dziala to jako profil mobilny.

> hmm, a co to jest za user , bo jakos to nie za dobrze wyglada - musi

> byc
> przynajmniej lokalnym userem albo cosik przeca -
No wlasnie nie jest. Zaraz go dadam jako lokalnego na tej stacji
roboczej.

> a w EentLog nie masz jakis bledow zwiazanych z Userenv albo Scecli.
jest blad userenv
tresci: windows cannot determine the user or computer name. Return
value: (1722)

> secedit /refreshpolicy machine_policy
> secedit /refreshpolicy user_policy
wykonaly sie bez komunikatow o bledzie

> rozumiem ze jak zalogujesz sie na administratora to wynik gpresult
> wyglada inaczej ?
na administratora lokalnego stacji roboczej czy administratora servera?

Hmm.
A czy moglibysmy porozmawiac na GG?
Pozdrawiam.
Dragon.