Re: GPO - zastosowanie zasad polis nie chce dzialac w Active Directory (W2K Svr)

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 15:04:55 MET DST

BLee wrote:

> Obecnie user tom jest wrzucony do folderu M13_OU. Default domain
> policy jest aplikowane do domeny oraz dodakowo ustawialem tez jeszcze
> raz dla M13_OU.

to nie ustawiaj dodatkowo - raz na poziomie domeny wystarczy w zupelnosci

> Zmienialem. Jak dalem dla Domain Admins Deny dla 'Apply Group Policy'
> to nie blokowalo mi panelu sterownia w serwerze. Wrocilem to na
> domyslne.
> W ustawieniach security dodalem uzytkownika tom oraz komputer domeny
> 'M12ST03' z ktorego on sie loguje.

Oczywisice ma read i ma apply - prawde mowiac niepotrzebnie skoro domain
users ma jak ponizej

> Rowniez dla Domain users i Domain
> Computers dalem uprawnienia: 'read' i 'apply group policy'
>

> Domain Name: M13
> Domain Type: Windows 2000
> Site Name: Default-First-Site-Name
>
> Roaming profile: \\M13STS01\NETLOGON\tom
Nie trzymaj profili w netlogon - to troche nie do tego jest

> Local profile: C:\Documents and Settings\tom
>
> The user is a member of the following security groups:

hmm, a co to jest za user , bo jakos to nie za dobrze wyglada - musi byc
przynajmniej lokalnym userem albo cosik przeca -

> The user has the following security privileges:
>
> Bypass traverse checking
> Shut down the system
> Remove computer from docking station

a w EentLog nie masz jakis bledow zwiazanych z Userenv albo Scecli.

sprobuj wykona po zalogowaniu sie na uzytkownika domenowego tom polecenie:
secedit /refreshpolicy machine_policy
secedit /refreshpolicy user_policy

zobacz czy beda bledy zwiazane z odswiezeniem policy

rozumiem ze jak zalogujesz sie na administratora to wynik gpresult
wyglada inaczej ?

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl