Re: GPO - zastosowanie zasad polis nie chce dzialac w Active Directory (W2K Svr)

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 15:44:33 MET DST

BLee wrote:
> Hmm. Z tego co piszesz przypuszczam ze zle jest dodany uzytkownik
> domeny (tu: tom).
> Uzytkownika dodalem tylko na serwerze do domeny. Czy trzeba go dodawac
> teakze jako lokalnego uzytkownika na komputerze (stacji roboczej)?

Nie, wtystarczy ze zalozysz uzytkownika w domenie, jezeli komputer jest
w domenie a user jest czlonkiem grupy Domain Users to automatyznie jest
tez czlonkeim lokalnej grupy uzytkownicy

> Hmm. A gdzie to wrzucic.
> Walczylem troche z tym by utworzyc poprawny profil sieciowy.
> I wiem ze teraz dziala to jako profil mobilny.
zakladasz na serwerze udzial, udostepniasz go i sciezke do tego folderu
wskazujesz we wlasciwosciach uzytkownika domenowego jako sciezke do
profilu w postaci \\server\udzial\%username% (ta zmienna %username% na
koncu dla ulatwienia
> No wlasnie nie jest. Zaraz go dadam jako lokalnego na tej stacji
> roboczej.
cos jest tym kontem nie tak anyway

> jest blad userenv
> tresci: windows cannot determine the user or computer name. Return
> value: (1722)
Ano wlasnie - polecam przejrzenie
http://www.eventid.net/display.asp?eventid=1000&eventno=546&source=Userenv&phase=1

> na administratora lokalnego stacji roboczej czy administratora servera?
na konto administracyjne z domeny lub dowolne inne konto z domeny

> Hmm.
> A czy moglibysmy porozmawiac na GG?
Nieszczegolnie (HINT: nie wszyscy uzywaja GG)

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl