W2K: Restart zamiast shutdown

Autor: Publicon <publicon.usun.to_at_pf.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 14:51:06 MET DST

Witam,

Problem w tym, że po zamknięciu systemu (czy to normalnie, przez przycisk
czy hibernację) w mniej więcej połowie przypadków dysk się na moment parkuje
i następuje restart zamiast wyłączenia kompa. Pojawił się też komunikat, że
można wyłączyć kompa. Sprawdzałem do z dwoma różnymi instalacjami i jest tak
samo. System jest po SP3 i nakładce przeciw Blasterowi. Czy może mieć na to
wpływ fakt, że po ostatniej awarii mam inny zasilacz, dysk i kartę grafiki ?
Proszę o info, jeśli problem był omawiany w archiwum. Pozdrawiam, Publicon