Re: Dziwny problem z IIS 5.1

Autor: Marek Janaszewski /USUN_TO. z adresu!/ <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 00:15:06 MET DST

W wiadomości: cbct8e$j8e$1@news.onet.pl,
Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Już drugi raz zdarzyło mi się zawieszenie IISa. Nie działa www ani
> zarządzanie z konsoli mmc. Nie można zatrzymać usługi. Jak zabiję
> inetinfo to jest restartowane przez jakieś dwa procesy i dalej jest
> zawieszone. Doszedłem, że chyba jest to spowodowane problemem z
> lsass.exe. Usługi tej nie mogę zatrzymać ani zrestartować a jest od
> niej zależny IIS. Jak zabiję lsass.exe to nie mogę go znów uruchomić
> i muszę kompa restartować. Na razie miałem dwa takie przypadki.
> Obydwa miały miejsce gdy wykonywałem zmiany w katalogu strony
> [...]

Witam!

Nie podejrzewam, że masz nie aktualizowane Windows-a, ale nieśmiało
przypomnę, że wirus sasser atakuje właśnie usługę lsass.exe. Może to jest
jakiś dalszy ciąg tego typu działań wywrotowych. Ja w każdym razie blokuje
port 500, na stronie http://www.microsoft.com/security/incident/sasser.mspx
jest jakiś skaner do tego robala.

--
Pozdrawiam,