Dziwny problem z IIS 5.1

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 23:38:20 MET DST

Już drugi raz zdarzyło mi się zawieszenie IISa. Nie działa www ani
zarządzanie z konsoli mmc. Nie można zatrzymać usługi. Jak zabiję inetinfo
to jest restartowane przez jakieś dwa procesy i dalej jest zawieszone.
Doszedłem, że chyba jest to spowodowane problemem z lsass.exe. Usługi tej
nie mogę zatrzymać ani zrestartować a jest od niej zależny IIS. Jak zabiję
lsass.exe to nie mogę go znów uruchomić i muszę kompa restartować. Na razie
miałem dwa takie przypadki. Obydwa miały miejsce gdy wykonywałem zmiany w
katalogu strony internetowej, więc może to nie przez lsass.exe. W logach nic
o tym nie ma oprócz niepowodzeń zatrzymania zawieszonego IISa.

--
Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/