Re: Dziwny problem z IIS 5.1

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 00:44:13 MET DST

Marek Janaszewski /USUN_TO. z adresu!/ <USUN_TO.j_marek@gazeta.pl>
napisał(a):
> Witam!
> Nie podejrzewam, że masz nie aktualizowane Windows-a, ale nieśmiało
> przypomnę, że wirus sasser atakuje właśnie usługę lsass.exe. Może to jest
> jakiś dalszy ciąg tego typu działań wywrotowych. Ja w każdym razie blokuje
> port 500, na stronie

Załatałem od razu jak biuletyn wyszedł, nie mam otwartego portu 500. No i
lsass.exe samo mi się nie zamyka. Aha, przypomniało mi się, że jak dziś się
IIS psuł, to przeglądarka wyświetlała 404 mimo, że plik istniał. Wszystko
było ok. Zmieniłem parę znaków w źródle strony i chciałem odświeżyć żeby
zobaczyć zmiany. A on mi 404 a potem się zawiesił :(

> http://www.microsoft.com/security/incident/sasser.mspx jest jakiś skaner

Your PC Is Not Infected.

--
Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net