Re: win nt 4.0 w sieci!

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 18:27:16 MET DST

"chris" <krzysztofbr@poczta.onet.pl> wrote:

> Jest siec lokalna 5 komputerow- wszedzie win 2000. Teraz mam jednego
> staruszka na ktorym jest win nt z sp3 (wlasnie pobieram sp6a moze to rozwiac
> problem?)

Możliwe :)

> 1. jakie protokoly musza byc?

Powinien wystarczyć TCP/IP

> 2. na co musze zwrocic uwage?

Na to, czy działa usługa serwer i browser
Poza tym, do komunikacji W2000 i NT4 potrzebne
jest rowiązywanie nazw - jeśli nie masz tam DNS, WINS,
czy choćby Lmhosts, to włącz w W2k NetBIOS przez TCP/IP.

> 3. jak moge udostepnic folder w nt, to nie tak jak w win2000, ze klikam
> prawym przyciskiem i mam

Nie masz w menu kontekstowym sharing?

> nawet komenda ipconfig w nt nie dziala.

Co to znaczy nie działa?