Re: Symantec zabija siec ?

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 18:51:56 MET DST

> Myślę, że jeśli to zrobisz w ramach testu na kilka godzin, to nie
> powinno być strasznie. Ale ja nie znam Twojej sieci, nie wiem, co Twoi
> użytkownicy sobie przynoszą (i czy coś przynoszą), co ściągają.

A wiec sytuacja wyglada tak:
zadzwonilem do partyline symanteca ;) tam pozwolili mi zainstalowac wersje
9.0 i powiedzieli ze sie z tym problemem ostatnio nie spotkali.
wersje 9.0 eng zainstalowalem, ale odkrylem przy kopaniu mocniejszym na
sieci inna zagadke, zwiazana z tym problemem.
Niezaleznie czy Symantec jest wlaczony czy nie, efekt rozni sie moze o 4%

sa 3 identyczne komputery, identyczne systemy operacyjne, identyczne latki,
te same dokumenty ( musza byc identyczne)
na 1 komputerze zapis na serwer trwa 6sekund , na stacje robocza inna
12sekund czyli jest to do przyjecia. (makra te sprawy)

na 2 pozostalych kompach zapis trwa na serwer 30sekund, na siec na ta sama
stacje co poprzednio 12sekund.
jest tez w tym pokoju 4 komputer , ktory zapisuje czasami na serwer w
2sekundy czasami w 30 sekund, na siec zawsze 12sekund.
ten 4 komputer to P3 833MHz 256MBram
3 pozostale P3 1,5GHz, 256MBram

No i teraz kto jest w stanie wyjasnic mi te czary ?

--
Zdzisław Landowski vel CodeBoy
Athlon XP 1800 + 512MB Ram Kingston