win nt 4.0 w sieci!

Autor: chris <krzysztofbr_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 17:11:59 MET DST

Witam ponownie, nie poradziłem sobie do tej pory z podlaczeniem komputera do
sieci.
Nie wiem nie rozumiem:)?

Napisze jak najdokladniej o co mi chodzi, moze pomozecie.

Jest siec lokalna 5 komputerow- wszedzie win 2000. Teraz mam jednego
staruszka na ktorym jest win nt z sp3 (wlasnie pobieram sp6a moze to rozwiac
problem?)

Dalej, wszystkie komputery maja 4 protokoly
- tcpi/ip
-udostepnianie plikow i drukarek
-NeTbeui..jakos tak sie pisze nie chce mi sie sprawdzac teraz
-klient microsoft

ip maja z reki wpisane 192.168.xxxxxxx
brama i dnsy sa

wszystko dziala, ale z nt nie moge sobie poradzic:

1. jakie protokoly musza byc?
2. na co musze zwrocic uwage?
3. jak moge udostepnic folder w nt, to nie tak jak w win2000, ze klikam
prawym przyciskiem i mam

Prosze o pomoc i sugestie

nawet komenda ipconfig w nt nie dziala.

przyznaje mialem malo doczynienia z tym systemem, ale, zeby byly az takie
klopoty, straszne.

pozdrawiam

chris