Re: [HELP] Jak uzyskać dwa pulpity w WinXP?

Autor: Cool de SUCK <colgates_at_michnik.luukku.com>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 12:17:35 MET DST

It was a time of great turmoil. The strong preyed on the weak, dogs and cats lived together. One voice cried out in the wilderness:
"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in news:camq3q$tg9$1@polsl.gliwice.pl but people turned deaf ear

| A okna to gdzie należy trzymać? :)
|
| Ikony na pulpicie to sam kłopot, bo albo trzeba tak ustawiać
| okna, by ich nie zasłaniały, lub wciąż minimalizować je przy
| każdym odwołaniu do pulpitu, co nawet w przypadku opcji typu
| "Pokaż pulpit" trochę trwa (szczególnie na wolniejszych ma-
| szynach). Dlatego zdecydowanie bardziej logiczne wydaje mi
| się tworzenie odpowiednich skrótów na pasku szybkiego uru-
| chamiania (Quick Launch) lub w samym panelu Start.
|
| Na swoim domowym komputerze (Linux, GNOME) wszelkie ikony
| wymagające szybkiego dostępu umieściłem na odrębnym panelu.
> [...]

Wyjasnienia przyjalem do ( wpoly milczacej ) wiadomosci, acz nie ze wszystkim
sie w pelni zgadzam ;-)

PzDrKoL