Re: [HELP] Jak uzyskać dwa pulpity w WinXP?

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 14:29:46 MET DST

Cool de SUCK wrote:
> Pomysl, ze na monitorze nie ma zadnej ikony wydaje
> mi sie wyjatkowo debilny i wlasciwie, poddaje w watpliwosc
> sama idee posiadania monitora ;-)

A okna to gdzie należy trzymać? :)

Ikony na pulpicie to sam kłopot, bo albo trzeba tak ustawiać
okna, by ich nie zasłaniały, lub wciąż minimalizować je przy
każdym odwołaniu do pulpitu, co nawet w przypadku opcji typu
"Pokaż pulpit" trochę trwa (szczególnie na wolniejszych ma-
szynach). Dlatego zdecydowanie bardziej logiczne wydaje mi
się tworzenie odpowiednich skrótów na pasku szybkiego uru-
chamiania (Quick Launch) lub w samym panelu Start.

Na swoim domowym komputerze (Linux, GNOME) wszelkie ikony
wymagające szybkiego dostępu umieściłem na odrębnym panelu.
Mam tam i skróty do aplikacji, i odnośniki otwierające
okna folderów.

Druga część tej zacytowanej przeze mnie zasady brzmi, że
"im bardziej doświadczony użytkownik, tym ma więcej jedno-
cześnie otwartych okien", a to z kolei poddaje w wątpliwość
samą ideę umieszczania czegokolwiek pod tymi oknami ;)
Ok, są wirtualne pulpity czy narzędzia do umieszczania
w trayu listy ikon z pulpitu, ale są też lepsze metody
zapewnienia szybkiego dostępu niż ikony na pulpicie.

| Radosław Sokół  |  mailto:Radoslaw.Sokol@polsl.pl        |
|                 |  http://www.grush.one.pl/              |