Re: Win2k3 i ... zawal serca.

Autor: Flasht <no_at_way.com>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 09:56:21 MET DST

Użytkownik "Silvan" <silvano@op.pl> napisał w wiadomości
news:canugp$ob8$1@panorama.wcss.wroc.pl...

> to może być wina tego ze masz podmontowane dyski sieciowe ktore są
akutat
> niedostępne
>
> a ogólnie to chyba maz za mało pamieci RAM lub za słaby procesor na wersje
> serwerowa.
> Ja kożystam z niego i jestem zadowolony 5X więcej niz z winXP

Ja tez go bardzo lubie, dlatego nie zmieniam. Ale wlasnie sa takie ...
drobiazgi, ktorych nie sposob nie zauwazyc.
Jesli chodzi o dyski sieciowe to nie mam zadnych - mam wrazenie, ze on
probuje przeszukac Panel Sterowania - ktory mu nie pozwala na przeszukanie
siebie - nie potrafie teraz tego poprzec niczym, ale wydaje mi sie, ze
kiedys widzialem, ze na dole bylo napisane (tam gdzie zwykle jest np.
C:\Program Files... itp) - Panel Sterowania. I wtedy wyskakuje ta wiadomosc.
Moglbys sprawdzic czy tez tak masz? A apropos ramu to chyba 1024 powinno mu
wystarczyc, biorac pod uwage, ze nie hostuje zadnego MySQL'a ani niczego
rownie pamieciozernego.

Pozdrawiam
Flasht