Re: Win2k3 i ... zawal serca.

Autor: Silvan <silvano_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 10:22:20 MET DST

Użytkownik "Flasht" <no@way.com> napisał w wiadomości
news:caouej$cf9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jesli chodzi o dyski sieciowe to nie mam zadnych - mam wrazenie, ze on
> probuje przeszukac Panel Sterowania - ktory mu nie pozwala na przeszukanie
> siebie - nie potrafie teraz tego poprzec niczym, ale wydaje mi sie, ze
> kiedys widzialem, ze na dole bylo napisane (tam gdzie zwykle jest np.
> C:\Program Files... itp) - Panel Sterowania. I wtedy wyskakuje ta
wiadomosc.

 Na 10 wyszukań raz (na krótką chwile) się pokazało na dole PANEL STEROWANIA
ale wszystko chodzi elegancko, nie wyrzuca zadnych komunikatów. A to że w
ogole szuka w panelu sterowania to wynika (tak mi sie wydaje ) z opcji
indeksowania ktora zapamiętuje ostatnie lokalizacje

> Moglbys sprawdzic czy tez tak masz? A apropos ramu to chyba 1024 powinno
mu

ja mam 512 i tylko w chwilach slabosci (przy kilku programach uruchomionych
m.in Delphi, Word, Bat..... ) zdaje sie przycinac troszkę

_____
pozdr Silvan