Re: Win2k3 i ... zawal serca.

Autor: Silvan <silvano_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 00:50:47 MET DST

> Normalnie juz nie moge! Wytrzymalem samoistne zamykanie sie aplikacji...
> 1000 godzinne wyszukiwanie przez te glupie katalogi zipowe... pieprzenie
sie
> dzwieku na sb!live... wirusy... bugi... i inne rzeczy ale juz nie moge...

jeśli korzystasz z niego tylko jako st. robocza to powyłaczaj usługi
serwerowe
wirusy i bugi zanjdziesz w kazdym Win - mam SBL i chodzi wysmienicie

> Dlaczego ten pieprzony system na poczatku wyszukiwania w "Moj Komputer"
> mysli 5 minut po czym pojawia sie okienko z napisem "Polaczenie zostalo
> przerwane. Nawiaz polaczenie ponownie i powtorz procedure" ... ??? Zawsze.

to może być wina tego ze masz podmontowane dyski sieciowe ktore są akutat
niedostępne

a ogólnie to chyba maz za mało pamieci RAM lub za słaby procesor na wersje
serwerowa.
Ja kożystam z niego i jestem zadowolony 5X więcej niz z winXP
_____
pozdr Silvan