Re: blad systemu DCOM

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 00:09:28 MET DST

s1 wrote:

> Czy moze mi ktos wyjasnic "prostym jezykiem' o co tu chodzi i czy to jest
> grozne dla systemu,
> Zabroniony dostęp przy próbie uruchomienia serwera DCOM przy użyciu
> DefaultLaunchPermssion.

Najlepiej to zauważyć, łącząc się do sieci przez Dial-Up'a: np. ja dostaję
taki wpis w dzienniku zdarzeń chwilę po podłączeniu... Informuje on, że
właśnie do mojego kompa próbował dobrać się MSBlaster, a że mam
zainstalowaną łatę, nie udało mu się (tym razem? ~;-|

P.S. Ten wpis informuje o jeszcze jednym: o braku, lub źle skonfigurowanym
Firewall'u...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|