Re: SASSER i łata Windows2000-KB835732-x86-PLK.EXE - sytem zwolnił

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 00:06:44 MET DST

jp wrote:

> Dlaczego WIN-2000-pro po instalce laty Windows2000-KB835732-x86-PLK.EXE tak
> zamulił system ze odpalanie go trwa prawie 25 minut

Niedawno wspominałem, że mam podobne problemy -> wszystko zależy, czy mam
poprawnie zainstalowane HDDki: jeżeli do kompa podpięte są wszystkie
używane kiedykolwiek dyski, to wszystko chodzi płynnie, ale jeżeli
odłączę którykolwiek dysk (bez deinstalacji), to system strasznie muli,
bo co chwila szuka tegoż dysku (w dzienniku aplikacji pojawia się po
jednym wpisie, typu "Przekroczony limit czasu..." dla każdej odpiętej
partycji)

Podsumuję: jeżeli się ma przenośny dysk w kieszeni, to przy zainstalowanej
poprawce, po wyciągnięciu tegoż dysku ma się przechlapane ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|