blad systemu DCOM

Autor: s1 <s1_at_wanadoo.nl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 14:24:01 MET DST

Witam grupowiczow;

Czy moze mi ktos wyjasnic "prostym jezykiem' o co tu chodzi i czy to jest
grozne dla systemu, czy mozna to jakos naprawic, pokazuje mi sie to zawsze
kilka razy codziennie ? ( mam xp homedit)

W - Podgladzie zdarzen - System - jest napisane --Blad

Zabroniony dostęp przy próbie uruchomienia serwera DCOM przy użyciu
DefaultLaunchPermssion. Serwerem jest:
{00020906-0000-0000-C000-000000000046}
Użytkownikiem jest Unavailable/Unavailable, SID=Unavailable.

Dziekuje i pozdrawiam

s1