Re: SASSER i łata Windows2000-KB835732-x86-PLK.EXE - sytem zwolnił

Autor: serwan <serwan_at_skasuj.il.pw.edu.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 08:56:45 MET DST

On 9 Jun 2004 11:03:20 +0200, "jp" <jacekiplacekWYTNIJTO@op.pl> wrote:

>kurde nie pamietam jaką nazwe mial ów proces, ale na 100% obciażal procesor,
>nie chce teraz tego cwiczyc bo jak mam znowu czekac tyle czasu na odpalanie
>systemu to krew mnie zalewa.

chodzilo o ile pamietam nie o konkretny program, ale o programy mogace
uzywac konkretnych sterownikow; jako ze mnie zainteresowal wlasnie
ten, pamietam ze ryzyko bylo na zwiazane z dlttape.sys, aczkolwiek
bylo ich chyba 3-4.. a zamiast samej laty na sassera moze pomoze
sprobuj odinstalowac late i zainstalowac kompletne sp4?..
serwan