zablokowane okno logowania

Autor: Jacek Sałacki <jacek_at_thorgrim.eu.org>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 09:07:41 MET DST

Mam pewien problem z oknem logowania do systemu - po uruchomieniu
komputera jest zablokowane przez ok 10 sekund. Nie można wpisać loginu i
hasła(pola nie mogą otrzymać fokusu) a kursor jest w postaci klepsydry.
W logach znalazłem informacje(ostrzeżenie) o usłudze Plug and Play
stwierdzające, że nie udało się przekazać do okna informacji o
zmianie interfejsu.

Ktoś może mi powiedzieć o co chodzi i jak się tego pozbyć?

Jacek