Otoczenie sieciowe albo raczej brak

Autor: Tomasz Grygierek <gryg_at_o2.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 07:59:26 MET DST

Jest sobie siec w ktorej sa 3 win98 i jeden xp.
Maja przypisane na stale numery IP. Uzytkownicy win98 maja dostep do
zasobow innych kompuetrow win98 ale nie maja do systemu xp. Ping do
systemu xp rowniez nie dziala.
W systemie xp mozna przegladac komputery win98 jesli sie wpisze
\\192.168.0.1 czyli IP komputera. Mozna rowniez po nazwie np. \\szef
jesli mam zrobione LMHOSTS.SAM. Na tym xp nie dziala otoczenie
sieciowe (jak kto woli moje miejsce sieciowe :P ) wystepuje ze nie ma
dostepu do listy komputerow WORKGROUP albo brak dostepu. Aha i pingi z
komputera xp do win98 dzialaja.
Domyslalm sie ze cos blokuje, juz mowie ze firewall jest wylaczony.
Jaka moze byc przyczyna?
z gory dzieki za odpowiedz

--
 GG#2463514