Re: zablokowane okno logowania

Autor: kpawel <USUN.kpawel_at_kr.onet.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 14:58:06 MET DST

Dnia 2004-06-08 09:07 użytkownik Jacek Sałacki wspólnie i w porozumieniu
z klawiaturą, na szkodę ogółu, nastukał:
> Mam pewien problem z oknem logowania do systemu - po uruchomieniu
> komputera jest zablokowane przez ok 10 sekund. Nie można wpisać loginu i
> hasła(pola nie mogą otrzymać fokusu) a kursor jest w postaci klepsydry.
> W logach znalazłem informacje(ostrzeżenie) o usłudze Plug and Play
> stwierdzające, że nie udało się przekazać do okna informacji o
> zmianie interfejsu.

źródło: PlugPlayManager
"Przekroczono limit czasu wysyłania powiadomienia o zmianie interfejsu
urządzenia do okna "" "

> Ktoś może mi powiedzieć o co chodzi i jak się tego pozbyć?

Mam to samo na nowym komputerze ;(( Mam wszystkie SP i łatki poinstalowane.
Na starym było wszystko pieknie.

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >