Re: Komp nie dostaje IP z DHCP

Autor: Piotr Lipski <xpil_at_nie.interia.spamuj.bo.pl.w.ryj>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 09:40:04 MET DST

Użytkownik "beks" <beks22WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:0b00.0000096e.40bed440@newsgate.onet.pl...

> hardware to Laptop IBM T41 z Intel(R) PRO/Wireless LAN 2100 3B Mini PCI
Adapter
> OS to windows 2000 Pro
> ok kilku dni nie moge sie polaczyc z siecia przez wirelessa, nie dostaje
IP z z
> DHCP
> jakosc sygnalu excellent, nie zmienialem nic w miedzyczasie w konfiguracji
kompa
> na probe przynioslem do domu taki sam model laptopa i ten bez
najmniejszego
> problemu znalazl i podlaczyl sie do access pointa dostajac ip 82.123... a
moj
> ip to ciagle 192.168...

Ja bym zaczął od sprawdzenia konfiguracji AP.
Miałem taką sytuację: AP 3Com-a nie potrafił bridge-ować requestów DHCP, a
Cisco (seria 1200) owszem.
Jeżeli ustawiłem tego 3Coma jako serwer dhcp - działało - a jeżeli serwer
był wpięty na skrętce do switcha, do którego był też wpięty AP 3Com - nie
działało.
Po przejściu na AP Cisco wszystko działa elegancko.
Czy u Ciebie AP działa jako serwer DHCP czy tylko bridge-uje requesty do
sieci skrętkowej?
A nie wyciąłeś przypadkiem macadresu tego konkretnego notebooka gdzieś po
drodze?
A może masz na nim jakiś wysublimowany soft antyświrusowy, któren cosik
blokuje?
Czek dyz ałt, mien...

--
PL