Długie odczytywanie głównego katalogu.

Autor: Toper <toperekSPAM_at_interia.plSPAM>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 09:44:25 MET DST

Mam problem, mam zainstalowane WindowsXP i Windows2000 Server. Na pierwszym dysku mam sporą partycję rozszrzoną i na niej 1 dysk logiczny 16GB, gdy pod XP próbuję ją odczytać to muszę czekać kilkanaście sekund na pojawienie się katalogów i wpisów w exploratorze. Pod W2000 Srv nie ma tego problemu. Tak samo jak odczytuję katalog pod CMD to też jest od razu. Robiłem defragmentację, nie pomogło. Zresetowałem opcje exploratora dla wszystkich plików też nie pomogło :(

Jakieś sugestie???
Z góry dzięki.

Pozdrawiam
Toper