Re: ISASS.exe - help!!

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 23:35:18 MET DST

Paweł Goleń wrote:

> pomyślałem, że od przeglądania tych wszystkich ofert dotyczących
> wydłużania tego i owego, mimo, że to komputer, to powinien mu całkiem
> spory penis urosnąć :)

no kochany, to dziala pewnie tylko wtedy jezeli trakujesz tresci
przekazywane w takiej emalce w sposob calkowicie powazny :)

a na serio w temacie waszej dyskusji - publiczny IP jest dla ludzi i
jakos nie widze sensu w ograniczaniu dostepu do nich (jak widac
generlanie jestem przeciwnikiem regulownia dostepu do netu na jakis
zasadach typu ty mozesz a ty nie bo nie potrafisz).

Swoja droga podobna do naszej tutaj dyskusja wlasnie sie zaczela na
jednej za wrogojezycznych grup mailingowych - czy przejmowac sie ludzmi
ktorzy maja niezabepzieczone komputery, czy stanowia oni zagrozenie dla
innych czy tez jezeli mamy swoj wlasny dobrze zabepzieczony to po prostu
nie przejmowac sie tym

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl