Re: ISASS.exe - help!!

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 22:48:36 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Ja specjalnie mam publiczny IP świadomie zamówiony u providera,
> a bezpieczeństwa domowej sieci (również korzystającej z Windows
> w części) strzeże osobny NAT/firewall plus filtr antywirusowy
> na poczcie. Nic dotychczas nie przelazło, odpukać i zabezpieczać ;)

Ja też mam publiczny IP z neostrady, a bezpieczeństwa sieci wewnętrznej
strzeże mój mały, prywatny obszczymurek, który sobie stoi sobie między
ścianą a starą lodówką i od czasu do czasu mielnie dyskiem odsyfiając
moje maile (5386 spamów/291 niepewnych/3374 normalnych). Właśnie sobie
pomyślałem, że od przeglądania tych wszystkich ofert dotyczących
wydłużania tego i owego, mimo, że to komputer, to powinien mu całkiem
spory penis urosnąć :)

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl