Re: ISASS.exe - help!!

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 19:17:15 MET DST

Dariusz Kuliński / TaKeDa wrote:

> Dlaczego? Np. odnawianie prawa raz na rok, nawet jak by wykuli na pamięć to
> nie ma szans, aby czegoś z tego nie zapamiętali :)
eee - naprawde wierzysz w to co piszesz ??

> A tak na poważniej, podobno SP2 do XP ma mieć jakieś zabezpieczenia (lepiej
> późno niż wcale). Problem w tym, że m$ coś nie za bardzo będzie chciał

Jakies zabezpieczenia ma tez XP - nawet jak posadzisz SP2 to jezeli nie
bedziesz swiadom chociaz troche tego co sie dzieje w systemie i sieci to
nic ci to nie pomoze. SP2 ma kilka fajnych rzeczy ale nie demonizujmy go
- trzeba wiedziec jak z nich skorzystac

> udostępnić tego SP dla osób posiadających nielegalną wersję windowsa (a
> tych niestety wydaje się być więcej... :/ )
a jaki wg ciebie MS ma interes w udostepnianiu poprawek dla ludzi ktorzy
ich okradaja ??? Bo IMO zadny :) jak i inne firmy - nie wiem czy sie
cos zmienilo ale na przyklad SUN czy SCO udostepnialo poprawki dopiero
jak sie zalogowales na odpowiednie konto uzykownika leglanego - i nikt
nic nie mowi :)

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl