Problem z SUS (ręce opadają)

Autor: Marek Lubiński <maro_at_data.plnospam>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 19:06:09 MET DST

Witam,
Chciałem testowo sobie zainstalować SUS, żeby potestować. No i
na początek zainstalowałem W2K3 Server (English). Następnie
zainstalowałem IISa, a potem SUS SP1. Wszystko cacy, utworzył witrynę,
po zakończeniu instalacji wszedł na http://susserver/susadmin,
wyświetlił stronę Welcome, ale nie mogę wejść do SetOptions (to znaczy
mogę wejść, ale pojawia się komunikat że zasysa konfigurację z serwera
i jakby wisi...). Podobnie jak wejdę do Synchronize Server, wtedy mogę
ustawić np. Schedule, ale jak klikam Synchronize, to nic się nie
dzieje. Mam włączone proxy (próbowałem też z wyłączonym - bez
rezultatu).
Wreszcie myślałem że to wina systemu w2k3, ale po
postawieniu w2k server jest dokładnie to samo :-(
Nie mam pojęcia co
jest nie tak.Może ktoś ma jakiś pomysł?
Z góry dziękuję za wszelkie
sugestie i porady. A miało być tak prosto i pięknie ;-)

Pozdrawiam / Kind Regards
Marek Lubiński